קובי ליברמן / שיחה בחנות |
-"סליחה? כאן זה גבריאל ובניו" -"הכנס אדוני ,בבקשה, במה אפשר לעזור לך?" -"אני רוצה להחליף את זה. אני חושב שנתתם לי מוצר פגום" -" אדוני, אין לנו כאן מדיניות של החלפה, מה שקיבלת, תתמודד" -"זאת שערוריה! הבטחתם מוצר איכותי שאוכל להנות ממנו שנים רבות, ובמקום זה הוא נדפק כבר אחרי כמה ימים" -"אדוני, תרגע. אין הרבה מה לעשות. אנחנו לא מחליפים כאלה מוצרים . המקסימום שנוכל לעשות הוא לנסות לתקן לך אותו" -"אני לא חושב שזה יעזור. המוצר כבר התקלקל לגמרי. טוטאל-לוס. הוא לא עובד. לא הספקתי להנות ממנו מספיק" -אני יכול לשלוח למעבדה, אולי הם ימצאו איך לתקן את המוצר שקנית, אבל זה יעלה לך." - אין אחריות על מוצר כזה? החזר כספי תוך 14 שנה?" -"לא, מצטער. ברגע שקיבלת אותו, אתה תקוע איתו לעד. אתה יודע שתמיד אפשר לזרוק אותו לפח" -"אני לא יכול להרשות לעצמי, ובמילא הוא די בזבל. שמע, אדון מוכר, אני רוצה לדבר עם מנהל החנות, הבוס, מישהו ממונה" -"הוא עסוק כרגע. יש לו דברים חשובים יותר לעשות מלהסתובב בחנות הזו" -"זאת שערוריה! אני דורש להחליף את המוצר הזה מיד. אני לא יכול איתו יותר!" -"מצטער אדוני, חיים לא מחליפים בכזו קלות" |
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד. |
|