|
כבר חשבתי שהלך
שלא ישוב יותר
היו לי תקופות איתו
וכאילו
היה טוב
אפילו ש
דיכאון
לא, לא דיכאון
עצב
אולי אמרתי אתמול
יותר מדי
איך הם ישבו ובהו
והבנתי
כרגיל
מאוחר מדי
שאני היחיד שמדבר
שהם חושבים
בדיוק כמוני
שאין להם מה להגיד
לי
ואולי
ספירת החברים היום
בבוקר
נראתה לי חסרה
לא מספקת
אני יוצא מהבית
העיקר לצאת
בין אנשים אחרים
הבדידות קלה יותר
והיום
מציץ בשעון
מקווה שאני מאחר
למקום
כלשהו
אבל גם הזמן
מרחם עלי
מחוג הדלק
באופנוע
מרים אליי גבה
אולי
גם אותי
הגיע הזמן
למלא |
|
|
-הידעת שאם
מנגנים דיסק של
מיקרוספט אחורה
שומעים מסרים
שטניים?
-זה עוד כלום
אח'שלי, אם
מנגנים אותו
קדימה הוא מתקין
windows XP!
שניים פרו-קוד
פתוח |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.