|
משהו רך
קורה שם בפנים
עדין כמו סרחון מהול בעצב
נוגע לכליות
נגוע
בהיר כמו הלילה
כמו נשימות תנשמת חדה
אגלי דבק בנשמה
תמצית ללא תחתית
משהו שהוא רך להרגיש
קשה לחשוב
מיותר
יותר מדי
בודק פורץ מרחיב
מזיז פנימה והחוצה
את הגבול הרך
הגבול הפורה של עתידנו |
|
|
תגידו, לא נמאס
לכם שעושים לכל
שיר רימיקס? לכל
שיר רימיקס? לכל
שיר לכל שיר לכל
שיר רימיקס?
רי-רימיקס?
רי-רי-רי-רימיקס?
לכוווווול שיר
רימיקס?
רירירימיקס
מיקס? אונץ אונץ
וויש וויש
סקראצ' סקראצ'?
רימיקס?
יונתן הקטלן
בתפקיד הדי ג'יי
הנוקם |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.