|
אני לא יכולה להתחיל הכל מההתחלה
הגעתי לנקודה בה
משהו מפסיק
אני לא
נוגעת בנקודה הזאת
המגע הזה שאהבתי
כבר לא מספיק
לנקודה הזאת טיפסתי בעל כרחי
כאילו יש בשביל מה להגיע
או שסתם
אבדה התשוקה ליפול
איזון בטיפוס מעיק ומרתיע
לאהוב המגע כבר
לא יכול
אינני יודעת
אם חדלתי ללמוד
כי חטאתי
או כי מאסו הפתעות העולם
בי
יום רודף יום
מענג את החושך משלה את האור
אין קצה להגיע
אמת לבחור
לא יותרו הכבלים אם
הלילה עצמו לא אוהב
אני נוגעת
בנקודה הזאת
וזה כבר לא כואב |
|
|
לא קיבלתי מחזור
4 חודשים, הבטן
שלי מנופחת, יש
לי בחילות בוקר
ונורא בא לי
מלפפון חמוץ.
יכול להיות שיש
לי איידס?
אם כבר סגנון
מעריב לנוער, אז
עד הסוף...
גרושה +2שלמדה
(בטעות ?) יותר
מדי מ"על בנים
ועל בנות" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.