|
אני לא פוחדת מהמצב
אני פוחדת מעכשיו
אני לא פוחדת ממה שיקרה
כי גם את הגשר הזה נחצה
אני פוחדת ממה שמתרחש וקורה
הפחד שלי לא נובע מכעס
הוא נובע מאי הידיעה
זה לא העצב שמעצים אותו
אלא דווקא השמחה
השמחה והאופטימיות הזהירה |
|
|
אם מישהו מבקש
ממך שתהרוג
אותו, ובתור
טובה לחבר, אתה
הורג אותו, כי
הוא מבקש ממש
יפה, אז זה נחשב
רצח, יענו, אפשר
להכנס לכלא
והכל?
(המבולבלת שהרגה
את החבר הכי טוב
שלה כי הוא ביקש
ממש יפה) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.