|
לפעמים אני לא מבינה
איך היא יכולה להיות כזאת עצובה?
מי בה פגעו
ואיך לה זאת עשו
לא מבינה.
היא אחת כל כך יפה
שבא רק לחייך כשרואים אותה
היא גורמת לעולם להראות כה מושלם
אפילו לזה שרצה כבר לוותר
היא עזרה לו להתגבר.
אני לא מבינה
היא כל הזמן רק בוכה
מקללת את העולם
ולמרות זאת אומרת לכולם
כמה נפלא להיות חי.
אני לא מבינה
איך היא אמרה זאת
וישר אחר כך שתקה
לא אמרה מילה
הלכה וקפצה. |
|
|
אוקי, זה כבר
הסלוגן ה-48 שלי
ואף אחד עוד לא
כתב עלי סלוגן.
מה עוד אני צריך
לעשות?
לשכב עם מישהו?
לספק אותכם
אוראלית?
רק רוצה שתכתבו
עלי סלוגן, כל
כך קשה?
- סתם שפן קטן
שרצה שיכתבו
עליו סלוגן |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.