|
הסוף הסופי לך ולי
ואין מה להגיד
אין מה להכאיב
הכל נגמר יפה
כמעט
לא הכל נאמר
וטוב שכך, הממ כן
ועכשיו להתמודד לבד
כל אחד והחסך שלו
כל דבר טוב נגמר
אז אל תבכי,
עוד יבוא מחר
אולי טוב אפילו יותר
את באת והבאת לי תקווה
תקווה אחרונה לסוף הנפלא
עוד תקווה טבעה
בים של דמעות מלוחות
והטלפון מצלצל
והתקוות שטבעו
זועקות בקול חנוק מן המים
אולי זה אתה, אני יודעת שלא
לא יהיה יותר אתה
נאמרו דברים
והסוף הסופי לך ולי |
|
|
א: שלום.
ב: שלום.
א: אתה יודע
שאנחנו בעצם לא
קיימים ואנחנו
רק חלק מסלוגן
מטופש.
ב: נכון.
א: וזה לא מפריע
לך?
ב: אם אני לא
קיים, למה שזה
יפריע לי?
א: נקודה טובה.
ב: ברור שזו
נקודה טובה.
אחרת לא היו
רושמים שאני
אומר אותה.
א: רגע, אתה
מרמז על כך שאני
מקבל את כל
המשפטים
המטומטים, ואתה
את כל
הטובים?!?!
ב: כן.
שמואל
איציקוביץ' יוצר
דיאלוגים
עמוקים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.