|
ראית כמה עצב יש לה בעיניים ?
גדולות ושחורות,
אתה תראה שם את דמותך.
ראית כמה עצב יש לה בעיניים ?
אומרים שביום הן רוטטות
ובלילה נוצצות.
יופי שנאמר בשתיקה,
עולם ומלואו.
ראית כמה עצב יש לה בעיניים
ושמחה ראית ??? |
|
|
למה אני לא מקבל
תגובות על
היצירות שלי?
אולי, הם לא
מעבירים לי כחלק
מהקונספירציה
נגדי, או...,
ש..., אין
תגובות בסלוגן
יגאל עמיר סגפן
שממתין לפידבק |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.