|
פעם אחת הייתה נסיכה יפיפייה בשם יוספה,או איך שחבריה קראו
לה-ספי. ספי הייתה אנורקסית במשקל של 70 טון ולמרות שהיא הייתה
אנורקסית ובולימית (וכמובן קצת מלאה בצדדים) היא אכלה חצי טון
של ממתקים. היא אהבה מאוד לעשות קניות בחנות האהובה
עליה-מקדונלדס (מה שמסביר את אוסף הצעצועים העצום שהיה לה).
יום אחד היא פגשה נסיך שהיה יפה חסון וקראו לו-אלון! הם התאהבו
וגם יצאו לרכיבה לשקיעת החמה,לספי היה משאית גרר כי לכול
הסוסים שהיא ניסתה לרכוב אליהם נשברו הצלעות,כמה מוזר וחבל!
באחד הימים ספי שלנו הייתה צריכה להיפרד מהנסיך אלון כי הוא
התאהב בשושן הדראגון.
המשך יבוא... |
|
|
חלמתי שאני פוגש
את בועז רימר
פנים אל פנים-
אבל אז התעוררתי
וראיתי שהמיטה
רטובה,
וחשבתי לעצמי:
אם זה מה שקורה
כשאני חולמת
עליו, מה יקרה
כשאפגוש אותו
באמת. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.