|
העכבר הופך לפיל
וזה כבר עניין רגיל
המקל זה האל
והעם מדלדל.
סכין בגב
בעקבות המצב
אתה הכסא לי יש?
זה כל מה שאבקש!
נחשש?
למה לא, מה יש?
משחקים באש
בקבוק תבערה אם יש.
החברה של היום
היא כבר לא לתפארת
פעם, לא היום
היה אז אחרת. |
|
|
הייתי במפעל
למחזור...
גועל נפש!!
ואם זה מה שעובר
על הסלוגנים
כאן, אמור להיות
כאן ממש ממש
מסריח...
ילדה קטנה
שהייתה במפעל
למחזור, ולא
נהנתה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.