|
השיר שמסיים את כל שאר היצירות שלי
לא ידעתי שככה את חושבת
לא ידעתי שאת זה את מתכננת
לא הבנתי עד שהיה מאוחר
לא הבנתי והגיע כבר מחר
אבל אמרתי שאני אוהב
אבל אמרתי שאני חושב
אז עשיתי טעויות
אז נכון אני אדיוט
אבל אמרת שאותי את אוהבת
אמרת שעלי את חושבת
עכשיו כבר מאוחר
כי עכשיו הכל כבר נגמר
חבל...
|
|
|
רגע! מה קורה אם
יש מורה נכה
לאיזה שביתה היא
שייכת?
לנכים או
למורים?
יוסי עמוס חזה
שובר שביתה
בשמירה על
סמנטיקה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.