סטיקיית ציון הקטן, הנה מסעדה ירושלמית עממית שנחשבת למשובחת.
אף פעם לא התחברתי למקומות הפורשים את מרכולתם למזיגה חופשית
בסגנון אכול כפי יכולתך. עם ישראל מרשה לעצמו לדחוף ידיים,
לטעום ולהוסיף קוליפורמים למדורת החיידקים שגואה ממילא, נשים
שמנות ומיוזעות אשר מבחינתי חור התחת שלהן נוגב ברישול, השתעלו
מעל לבר הסלטים והתיזו את זרמת בעלן מליל אמש.
בזמן ההמתנה אפיינתי את הסועדים:
אין ספק שהלא אשכנזים נצפו לועסים אחרת לגמרי מאשר האשכנזים.
הראשונים, איך לומר בעדינות... א... לעסו כמו בהמות. כאילו
לקחו לעצמם תנופה לפני הביס, התנפלו על המנה בשיניהם שנתפסה
כטרף חי להמיתו , קרעו חתיכת בשר שותתת ואכלו אותה בפינה
בטוחה. אני משוכנע (שבהכללה- אוקיי) המזרחים קרובים יותר
באינסטינקטים לקוף . העובדה הזו לא הוכחה ולא תוכח לעולם כיוון
שסוציולוגים אף פעם לא יחקרו ויוכיחו עובדה שהיא אנטי
סוציאלית.
לעומתם נתקלתי במשפחה אשכנזית. אמא ושתי בננות שאכלו באיפוק.
ניגבו סביב שפתותיהן ולאחר מספר לעיסות כמעט קבוע חוותה לשונן
מנה נוספת קטנה וקצובה של בשר, לאחריה התאפיינה לעיסה יסודית
בתנועות קטנות ושיטתיות.
אז הצלחתי להבין את מהות ההבדל שבין מציצה מרוקאית למציצה
פולנית. נכון שהראשונה יודעת מלאכתה טוב יותר לפחות לכאורה,
גם מוצצת עם כל הלב והפה בדיוק כפי שאוכלת ברעבתנות טמפרמנטלית
את מנת הבשר. אך איפה שהוא זו עצם הבעיה. מציצה פולנית נחשבת
לאקזוטית יותר. זכייה במציצה פולנית נחשבת הישגית יותר.
שפתיה הטועות והמסויגות של הפולנייה יוצרות רטט נעים גם בלב.
למעשה הפולנייה מצליחה במציצתה לפרוט על נימים שמעבר לגבולות
הזין. אומנם מאופקת יותר אך רעבה יותר. תארו לכם מה שהתחולל
בגטו (בתחילת הכיבוש), ים של נערות אשר גילו מיניות. עיניהן
רוו עירום, אך ערוותן לא ידעה, ההורמונים גאו אך הנאצים ירו.
הקונפליקט הזה ודומיו יצרו חיות אחרות במיטה: מאופקות
ומשתוקקות, נהנות ומיוסרות שחוות אורגזמות בשקט. |
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.