|
מתוך המשבר
נולד כדור בדולח
והוא אצלי
וזוהר
רק דרכי.
אם היה לי מקום
לרקוד לאור הירח
הייתי מתנצנצת כמו כוכב.
הייתי נופלת
מישהו היה מביע משאלה
הייתי מתה
מישהו היה בוכה
הייתי לבד
מישהו היה נותן לי יד
ומראה לי
את הדרך
אל האור. |
|
|
יש!!! מחר זה
פורים!
אני מתחפשת
לתינוקת...
ותהיה לי סוכריה
ענקית ביד שכל
היום אני אלקק
אותה... מה,
מתאים, לא?
ילדה קטנה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.