|
בני אדם הם כמו עצים
גודלים לאט אחרי זה נובלים
והעץ הוא מתקלף
האדם נהיה עייף
תמיד חשבתי שאפשר
לעצור את הזמן
לקחת אוויר לנשימה
ולהתחיל מהתחלה
עכשיו אחרי שנובלים
ונושרים כל העלים
הגיעה הזמן להשתנות
ולהבין איך לחיות
והשקט הנצחי
תמיד הוא חי בתוכי |
|
|
סבא שלי היה
אומר, שתמיד
צריך להסתכל על
חצי הכוס
המלאה.
כשהוא מת, הכבד
שלו היה מחורר
כמו גבינה
שוויצרית, ובערך
באותו הצבע.
אלכוהוליסט זקן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.