|
אני רוצה שקט.
אבל רק שקט. בלי רגש
בלי כל החרא שמסביב
שקט נטו.
בלי כל האנשים מסביב שיתלחששו ויגידו את דעתם בעניין
בלי כל זה
רק שקט.
בלי כל האנשים שינסו להבין אותי
בלי כל האנשים שינסו לרחם
רק שקט.
בלי אף אחד
בלי העולם
רק שקט
רק אני
רק אני
רק... רק שקט... |
|
|
פעם היה לי שם
מגניב, עד שהם
לקחו לי אותו,
היום אני מתגעגע
לשמי,
אלוהים למה?
אחד שלקח קשה
מדי את העובדה
שלקחו לו את
השם, באמת למה
עשיתם את זה, |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.