|
הכי חסר זה קשר,
לעצמי.
ההולך ונאבד בין
כולם.
בלוח מודעות דרושים
בסוף העיתון
מרתון של מכשולים
לחיים.
כולם זועקים
כולם רעבים
כולם זקוקים
הכי חסר זה קשר
לעצמי. הולך ונאבד
בין
כולם. |
|
|
אני מכור לכתיבת
סלוגנים, לא
יכול להעביר
שעתיים בלי המנה
שלי, והבנזונה
הזה, שמאשר את
הסלוגנים- לא רק
שהוא לא עוזר
לי, הוא עוד
מאשר לי בכוונה
גם סלוגנים
גרועים
חרגול בפניה
נרגשת לעזרה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.