|
את יושבת רחוק,אני מביט בך.
והיין מתוק,את מחייכת פתאום.
השעה שלוש את ניגשת,
ואנו עוזבים את המקום.
את חיפשת תענוג רק ללילה ועזבת בחמש ושלושים
והשארת לי רק כסף ופתק תקנה תחתונים חדשים!
ושבועיים אחרי את דופקת בדלת לבושה בשמלה במחשוף.
לא רצית לא סרט לא אוכל ואני אמרתי מה טוב.
את חיפשת תענוג רק ללילה ועזבת בחמש ושלושים
והשארת לי רק כסף ופתק "תקנה תחתונים חדשים!"
אחרי חודש דפיקה על הדלת ואותו הסיפור חוזר על עצמו.
כך המשכנו שנתיים בערך פעם עם,פעם בלי תוספות.
שוב דפיקה על הדלת נשמעת ואני שוב ניגש ורואה.
את אותו החיוך ואותו השער ואותן עיניים יפות.
את חיפשת תענוג רק ללילה ועזבת בחמש ושלושים
והשארת לי רק כסף ופתק "תקנה תחתונים חדשים!"
זה היום אחריי שנתיים אותו תאריך בדיוק.
חוגגים,לוגמים מהיין בליטוף השקיעה על החוף.
וטבעת קטנה ונודדת בכיסי הימני במעיל
מחכה לענוד לך לנצח ויורד על ברכיי ושואל.
והצחוק שאותו לא שכחתי מהיום הראשון שראיתי אותך
שוב נישא אל אוזניי ברוגע וליטף זיכרוני כה מתוק.
פעם חיפשת תענוג רק ללילה ועזבת בחמש ושלושים
והשארת לי רק כסף ופתק "תקנה תחתונים חדשים!" |
|
|
ילדים חביבים,
חפצים אתם להביא
מתנת יום הולדת
לחבר טוב, ואין
גרוש על ישבנכם?
הסירו דאגה
מלבכם:
הכנסו לאתר של
במה חדשה, חפשו
סלוגנים מפרי
עטו של החבר,
קבצו אותם יחד,
כרכו בכריכת עור
מהודרת, והרי
לכם מתנה שלעולם
לא נס ליחה.
(לנוי-נוי בכלל
לא אכפת מההצעה
הדבילית הזאת-
היא סתם רצתה
לכתוב "ליחה"
בלי שזה יישמע
כמו פרובוקציה
זולה). |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.