|
15/09/96
חייל של מלחמה מתעורר בבוקר
בזריזות הוא ניצב הכן
הוא זוכר
חייל של שלום גם כן.
חייל של מלחמה מהחום מותש
במסירות הוא תדיר מתאמן
הוא נחוש
חייל של שלום גם כן.
חייל של מלחמה לשחרור מצפה
בעליצות הוא אומר אמן
הוא מחכה
חייל של שלום גם כן.
חייל של מלחמה נופל במערכה
בקדרות נטמן סמוך לחברו
הוא שלך
חייל של שלום לא ולא ! . |
|
|
אף אחד לא אמר
שכשעצוב צריך
לבכות, לעיתים
עצב הוא הצעד
הגדול ביותר
שאדם יכול
לעשות, גם אם
זאת רק תקופה
קצרה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.