|
אני כותבת כי רע
אני כותבת כי טוב
אני כותבת כדי להוציא ממני את כל המחשבות
אני כותבת כדי להעביר אלייך את מה שאני מרגישה
אני כותבת כי זה... מה שאני רוצה
לפעמים פשוט בא לי לצרוח
לפעמים בא לי למות
אף אחד לא מבין את המשמעות
ואני... מנסה למצוא, מנסה לחפש.
אני רוצה לבקש סליחה -
אני רוצה לחבק את העולם
רוצה להסביר לכולם
רוצה להסביר שאני בתקופה קשה.
אבל אולי זה נורא אגואיסטי
וצריך להיתבגר, להיתגבר
צריך להפסיק להוציא על כולם
את מה שרע אצלי.
הרי זה רע אצלי ולא אצל כולם
זאת הבעיה שלי, לא של העולם. |
|
|
הגעתי למסקנה
שהסלוגנים
הישנים שלי הרבה
יותר מצחיקים
מהחדשים ומה
שחשוב זה האיכות
ולא הכמות. אז
מעכשיו אני
אפסיק לפרסם
סלוגנים, אלא אם
כן הם יהיו ממש
ממש מצחיקים.
שיט, נשברתי.
שטותניקית,
מהאגודה למכורים
אנונימים לכתיבת
סלוגנים, גם אם
הם לא מצחיקים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.