|
לא רוצה לשכוח ממך
לא רוצה לשכוח ממה שהיה
לא רוצה לעזוב
ולא רוצה לתת לך ללכת
הייתה לי סיבה להיתעורר בבוקר
לשמוע רדיו, לחכות לערב
עכשיו, אני לא רוצה-
לא רוצה להיתעורר
לא רוצה לשמוע
לא רוצה לחכות
לא רוצה-לרצות.
למה אתה לי כל כך חשוב
ואני לך כמעט חסרת משמעות?
לא רוצה להיתמודד עם אנשים
לא רוצה להיתמודד עם הפרידה
לא רוצה להיתמודד עם האהבה
אבל יותר מכל, לא רוצה-
להיתמודד איתך.
לא רוצה להאמין בשקרים
לא רוצה להאמין לאשליות
לא רוצה לעשות ולתקן טעויות
לא רוצה להמשיך לחיות.
לא רוצה הרבה דברים
אבל כן רוצה-אותך. |
|
|
אני רוצה לכתוב
אותך לגמרי
במקרה אחרי
שאשנן אותך
כליל, אני רוצה
שזה יהיה לגמרי
במקרה...
סלוגן מצחיק
ראיתי מימין...
עומד בצל
יצירה... בתור
יוצר אני ידעתי
להצחיק...
סלוגן לא בא
לפירגון כמו יתר
הבמה...
בתור יוצר אני
ידעתי
סגפנות...
יאשה, בשיר הלל
לסלוגן שנפטר
טרם זמנו ובטל
קורבנו.
ותודה למאיר
אריאל השם יקום
דמו, טוב אז לא! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.