[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








אני יודעת שזה נשמע מצחיק, אבל רק בזכות זה שלימדתי את יריב
איך לשחק וויסט בשלושת רבעי שעה הבנתי מה אני מחפשת ולמה דן לא
יכול לתת לי את זה.
כשאתה רוצה מישהו כל כך עד כדי מוכנות לעשות מעצמך צחוק, עד
כדי שהתנדבת להיות יד רביעית במשחק שאינך מכיר כדי שתהיה לך
ההזדמנות להיות עם מישהי שמצאה חן בעיניך.
תוך שלושת רבעי שעה אוספים אותו לשחק וויסט ואני מסבירה ככל
יכולתי על המשחק הלא-כל-כך פשוט הזה, יודעת שיעשה מעצמו צחוק
ומנסה לטעת בו ביטחון, אך לשוא. הוא הולך להיות גרוע. אני
יודעת את זה, הוא יודע את זה, ובקרוב כולם יגלו את זה. אבל זה
לא משנה. אם הייתי היא הייתי מתמוגגת מהמעשה הנאצל הזה,
מחוייכת כולי מהעובדה שמישהו היה מוכן לעשות צחוק מעצמו,
בשבילי.
את הצעד הזה היוצא מהרגיל דן לא היה עושה בשבילי, בחיים. אז זה
למה. אני נפרדת ממנו. מחר. בגלל הוויסט.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
החיסרון הגדול
במקום עבודה חדש
הוא שאיש לא
מכיר אותך.
היתרון הגדול
במקום עבודה חדש
הוא שאיש לא
מכיר אותך.


תרומה לבמה




בבמה מאז 31/3/03 6:59
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
עינב רפאל

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה