|
תסביר לי למה אותך כל כך רוצה,
בכל שניה דקה ושעה
איתך הימים שלי נהיו שונים
כאילו התחלפו לי חיים שלמים
תסביר לי למה אנחנו לא ביחד
למה שאני חושבת עליך נעלם לי כל הפחד
למה אתה היחיד שנותן לי כוח להמשיך
ולמה אני לא מרגישה את מה שאתה מרגיש
תסביר לי למה אני מרגישה כל כך קרובה אליך
וכשאני יושבת בחדר חושבת רק עליך
רוצה לראות אותך בכל שניה
כל מחשבה עלייך נותנת לי הרגשת שמחה
תסביר לי למה רק עלייך חושבת
רואה אותך ומתרגשת
איתך שמחה בלעדייך נעצבת
האם באמת בך אני מאוהבת???? |
|
|
איפה היית? הלכת
לקנות לי מתנה?
בלי רשות? חצי
שעה שכבר עומד
לי, לא ידעתי מה
לעשות! פעם
אחרונה שזה קורה
ברור?! אל
תבכי, את לא
צריכה לבכות, מה
קנית לי? הארי
פוטר החדש?
מתוקה, בואי,
תמצצי, זה ירגיע
אותך.
החבר של שלי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.