|
אם אצטרך להסתכל למעלה ולשכוח את הכאב והעצב שחוויתי בעבר.
אם אצטרך ללכת ולצעוד בלי לעצור.
אם אצטרך לאהוב ולחזור לעברי הצהוב
אם אצטרך לחפש את התמיכה אצל אנשים אחרים... אז אחפש
אם אצטרך לחפש את השמחה בכל המשפחה בכל דקה בכל שעה
אז אצטרך להמשיך את הדרך, להמשיך להלחם
אז אצטרך להסתכל בראי ולעודד עצמי להמשיך
ואז בטוח אני אבין שעצב העבר כבר נשכח כשרסיס שימחה את לבי
פתח... |
|
|
"היינו כמו
האימפריה
הרומית- גדולים
וחסרי
פרופורציה, אבל
הכל התנהל כי
הוא התנהל.
העיקר היו
המשתאות, ודדש
היה הקיסר"
שחקן בית"ר
ירושלים משאיר
50 עיתונאים
פעורי פה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.