|
אנחנו מדברים רק בחלום
ולא קורה כלום בכל יום ויום
אתה עובר לידי ולא אומר מילה
אני פה מסתכלת מעבר לפינה
דמעות של עצב זולגות מתוכי
כי אתה עם אחרת ולא פה איתי
דמעות של תקווה אושר ושמחה
זולגות בחלום שאין אכזבה
ושוב מסתכלת ורואה אותך מולי
האם זו מציאות או חלום שיגרתי?
שוב לא מחייך או אומר מילה
האם זו שנאה או אהבה בליבך?
בבקשה רק מילה ממך רציתי
אפילו חיוכך המתוק יספיק לי
רק תשלח לי איזה רמז
שאדע שבך אני מאוהבת |
|
|
זה הכל באשמתכם
יא חארות,
ראיתם את השם
שלי והייתם
חייבים להתחכם,
אני מכיר חארות
כמוכם, רואים שם
מגניב בסלוגן,
חייבים להעתיק,
או לענות, או
ליצור דיון
ציבורי,
קאקות! זה מה
שאתם, שלא לדבר
על זה שאת רוב
הרעיונות שלי
אתם גונבים...
אבל זה בסדר אני
מבליג,
וכל פעם שמישהו
מציק לי אני
עובר לדמות חדשה
בסלוגן!
ככה לעולם לא
תמצאו אותי...
ףץךן, בסלוגן
מתחכם בעזרת
השם. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.