|
עזבת אותי
כמעט לבד
השארת מתנה
לזכר אהבתך
אהבתך אלי
סלידתי אלייך
אך את המתנה השארתי
זיכרון ממך
ימים של כאב
חודשים של בכי
והמתנה נשארה
לא יכולתי לעזוב
עכשיו אני יושבת
לגמרי לבדי
המתנה שלך
כבר לא קיימת אצלי
אך למרות הכאב
אותו זיכרון מר
גם בלי קיומה
תמיד איתי נשאר
ובקשר לאותה מתנה שלך
אני מצטערת
אבל כנראה שאי אפשר
לשמור כל דבר |
|
|
כשאני נכנסת
ב"אין-כניסה"
ופתאום באה
מולי
מכונית - אני
מיד מבקשת סליחה
:
ענין של
בטחון עצמי .
אבל לצאת
ברוורס ?!
לעולם לא !
זה ענין של חוסר
בטחון עצמי !
צפיחית בדבש |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.