[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







ארי סאן
/
הצצה לחיי


את לא כמו כולם
עיניך הן כפני העצב,
השמש שקעה
אבל את דולקת מאירה לי

אני משוכנע שיובל בנאי שר לי הישר לתוך שפורפרות האוזן "את לא
כמו כולם" בכל פעם שאני רואה אותה כך, שערה הבלונדיני טופח על
כתפיה החטובות בכל עליה וירידה של גופה

הלב שנשבר
את תחברי חלק, חלק,
את לא כמו כולם
הכי מיוחדת.

קווי מתאר גופה נראים כמו שפוסלו בידי אמן, ועכוזה הנפלא, כל
מילה שאנסה להשתמש בה לתאר אותו תגרע, כל פלח מישבנה כבעל
אישיות משלו. היא מעט מתכופפת, מגבירה קצב

אבל אני
לא יודע,
תגלי לי מי את
תגידי לי מי את,

אני מלחך את שפתי היבשות בעזרת הלשון ובולע במהירות גוש גדול
של ריר  שעומד לו בצואר הגרון. אני כל כך נרגש ומגורה

אבל אני
לא יודע,
את לא כמו כולם.

מה קרה? למה היא נעצרה? היא מקשיבה למשהו, מזנקת בחתוליות מעל
הסטפר ונעלמת לה בתוך חדר השינה.
מה לעזאזל קורה פה? אני מתרחק מהעינית מביט בשעון, רק 17 דקות
עברו איך זה יכול להיות? היא תמיד מתאמנת 20 דקות. אני מצמיד
חזרה את ראשי לעינית הטלסקופ, מזיז אותו לרוחב המרפסת מנסה
לעלות על גורם הפרעה ואם קיים סיכוי שהיא תשוב להשלים את השלוש
דקות החסרות כמו בכל יום.
"היא עוד רגע תחזור להשלים את האימון" אני מנסה לשכנע את עצמי
ולסלק את תחושת האכזבה שמציפה אותי. כדי לא לפספס את חזרתה,
אני ממתין עוד כחצי שעה מבלי להמשיך את הסריקה הקבועה שאני
עורך כל ערב בשלושת הבנינים שממול למרפסתי.
הסריקה נמשכת כ- 3,4 שעות וכוללת מספר מרפסות וחלונות קבועים,
אטרקציות מתחלפות, הכל עלפי כמה המזל מאיר לי פנים באותו ערב.
אני מכבה את האורות בדירה, מציב את הטלסקופ כך שרק קצהו יתמרן
ברווח בין השלבים בתריס (הוצאתי שלב לאפשר זוית תמרון שתכסה
כמעט את כל שלושת הבנינים).
יש אנשים שכדי לזכות במעט ריגוש ופידבקים מהסביבה מתחברים
לצ'אטים או לפורומים שונים, בהם הם יכולים להציג עצמם כמנכ"ל
סטארט-אפ צעיר ואתלטי, לגלוש ולהתרגש מנער מחוצקן בן 14 המכנה
עצמו נגה חזה גדול.  
כל היום אני מול המחשב, בערב את הריגוש האינטראקטיבי שלי אני
משיג בחלונות השכנים, נכון שאני לא שותף פעיל אבל החיים הם סרט
מספיק חזק גם מבלי להיות שחקן ראשי בו, אם רק הייתי יכול לצרף
סאונד לא היה מאושר ממני.
חיי החברה שלי בשנים האחרונות סובלים משפל מסוים שהשיא שלהם
מגיע פעם בחודש שרחל מדירה 6 באה לגבות את ועד הבית. גוף לא רע
לרחל הזאת, כמה שנים טובות אחרי השיא שלו אבל אני עדיין מאמין
שהיא יכולה ללמד אותי דבר או שניים.
אני סורק את הבתים עם הטלסקופ, הזקנה שוב מתכוננת להתקלח, אני
קורא לה בלה הזקנה. האישה בכל ערב מתקלחת לפחות שלוש פעמים,
מקרצפת ומנקה כל פיסת עור קיימת. היא מתבוננת במראה, אנחנו
בוחנים יחדיו את גופה המקומט, מה היא עושה שם כל כך הרבה פעמים
ביום, מתנקה? משחקת עם עצמה : HIDE THE DUCKY?
מה?
יערית שוב מדברת בטלפון, נערה מתבגרת כבת חמש עשרה, יצור מלבלב
ולכן השם יערית. רוב זמנה מבלה בריקוד מול המראה בחדרה, שיחות
טלפון אינסופיות ולעתים אני זוכה לצפות בה בכמה רגעים של גילוי
עצמי. אתמול היא הציבה ראי קטן בין רגליה, מעניין מה ניסתה
לחפש ומה מצאה.
הזוג עם מספר הפתחים הגדול ביותר המאפשר מעקב אני מכנה
בוקובזה, הבחור טיפוס גדול ומאיים שנוהג להוריד לאישתו פליק או
שניים כשהיא חורגת מסמכותה או סתם כשכשלה בבישול. יש את יוני,
נער צעיר שאני משוכנע שצומחות לו שערות על כף היד, עד היום הוא
מחזיק בשיא אישי באוננות, ארבע פעמים לערב אבל אני מאמין ששיא
זה לא יחזיק זמן רב מעמד, לנער יש פוטנציאל. הוא נוהג להפתיע
עם החדרת חפצים שונים לפי הטבעת כדי שגם בלוטת הפרוסטטה חס
וחלילה לא תשאר לא מגורה. הנוער של היום, מה שהילדים האלה
יודעים.
הזוג מהמרפסת הסגולה כנראה חזר לא לפני זמן רב מהודו, הבחור
שוכב לו על מזרון רוב היום ומתרומם רק כשהבנאג קורא לו, חברתו
לעומתו מנסה לשכנע אותו להיות יותר פעיל ע"י הסתובבות ערומה
בדירתם, מריחת מוצרי חלב על איבר מינו או התישבות על פניו עד
שמיצי ערוותה משכנעים אותו כי הגיע הרגע לפעול.
משפחת כהן היא החביבה עלי מכול, משפחה כמו שכתוב בספרים.
בשמונה ארוחת ערב. עוזרים לילדים בשעורי הבית קצת טלויזיה,
פיפי ולישון. אידיליה.
אני סורק עם הטלסקופ שוב את מרפסתה של הבלונדינית אך נדה, דבר
לא קורה שם, בסריקה אני מזהה התרחשות אצל הבוקובזאים, הגבר
אוחז בשערות האישה בידו האחת ומנער אותה, בשניה מצביע עם אצבעו
לכל מיני כיוונים בדירתם. הוא זורק אותה על המיטה, היא קוברת
את פניה בכרית, נראה כי היא בוכה. הוא בוחן אותה, במיוחד את
עכוזה שבולט כרגע מולו, מעביר יד על חלציו, מתחיל לפתוח את
חגורת מכנסיו ונעצר. מסתכל סביבו עד שמבטו נופל ישר עלי, אני
מזנק הצידה ומתחבא. מציץ שוב אך חלון חדר השינה שלהם נסגר.
אני מדליק את הטלויזיה על MTV ה- BEEGEES  צורחים בדציבלים
מפתיעים את  STAYING-ALIVE . אני מנסה לשיר מבלי לזכור את
המילים קם לכיוון המקלחת. יש לי מספיק חומר במוח להתפרקות
נעימה, נכנס בריקוד אולם הדמות שמשתקפת לה מהראי עוצרת אותי,
הכרס המשתפכת מעל מכנסי הבוקסר, השערות שצומחות להן במרכז
החזה, סביב הפטמות והתגלית האחרונה עיטורים חינניים על
הכתפיים.
השער הדליל על פדחתי משלים דמות פטאטית לחלוטין, החשק נמוג
ואני קורס על מיטתי.



אין דרך טובה יותר להתחיל את הבוקר מאשר לראות את גברת בוקובזה
מנגחת את הרכב שלי בניסיון לצאת מהחניה. אני ניגש ודופק על
חלונה
"מה אתה רוצה?" היא מברכת אותי בצרחה בוקר טוב.
"אה..את..אה...את דופקת את הרכב מאחוריך במידה ולא שמת לב" אני
לוחש כתגובה.
"מה אכפת לך? זה לא הרכב שלך"
"אבל זה כן... אההההה... כן הרכב שלי"
היא מכווצת את מצחה מנסה לחשוב מה לענות ומגיבה
"פעם הבאה אל תחנה צמוד לרכבים אחרים. אין מה לעשות ככה זה
בת"א".
מעולם לא הייתי טוב בויכוחים ואם הגיון כזה קשה להתווכח, מלבד
זאת הרכב של החברה.
אני מתכופף לחלון רכבה לומר לא נורא זה קורה, אבל לפני שאני
מספיק לומר משהו צל גדול נופל עלי, אני מתחיל להסתובב וסטירה
אדירה נוחתת על אוזני
"איך אתה מדבר לאישתי? טוב תקום מהרצפה... הפעם אני מוותר לך
אבל עוד פעם אני אראה אותך מתקרב אליה, אני אקרע אותך לחתיכות"
אדון בוקובזה מתייצב מעלי במלוא הדרו.

אני מתיישב במהירות על כסאי במשרד נמנע משיחות עם עמיתי מלבד
לומר בוקר טוב סמלי.
אין מה שלומך? מה עשית בסוף שבוע? שמעת עם מי הבוס נסע לתערוכה
בדיסלדורף, כלום, דממה.
אף אחד לא מתעניין בי ואני לא בהם. היחיד שיש לי קשר ורבלי
איתו הוא ראש הצוות שמטיל עלי משימות ובא לבדוק כיצד קצב
ביצוען מתקדם. אה כן, יש גם את עמליה.
עמליה מזכירתו של הבוס, טורנדו מקומי ששואב כל אפשרות התנגדות
שעוד קיימת בזכר הממוצע. יצור מיני שאלוהים ברא כדי להוכיח לנו
כמה אנחנו קטנים.
יפות ממנה לא חסר אבל סקסיות קשה לי להניח שקיימות. לא גבוהה
במיוחד עם שער צבוע אדום. פה גדול מזמין עם שפתיים מלאות
ורטובות. חזה גדול שתמיד דואגת להבליטו, מותניים צרות ואגן רחב
הכלוא בדרך כלל בחצאית המדגישה את ישבנה שנע תחת הבד המתוח עם
כל תנועה של הגוף. כשהיא עוברת במשרד הכל נעצר, דקה דומיה,
הגברים מהופנטים והנשים מעקמות את פניהן בקנאה, רק ישבניה
קיימים בחדר, כמו שאומרים POETRY IN MOTION.
בעית המים בישראל היתה נפתרת אם רק היתה דרך להפיק מנוזל הזרע
מים כי הכמות שפכתי באותם פעמים שאוננתי במחשבה עליה היא
אדירה.
לדעתי אם מישהו בחברה היה עורך חישוב כמה זמן היא אישית גורמת
לבזבוז אצל גברי המשרד לדעתי היא היתה מפוטרת וכמובן שמשימה זו
רק אישה היתה יכולה לבצע.
והכלבה, ברור לה בדיוק את מידת השפעתה עלינו והיא מנצלת את
כוחה בכל פעם שדרוש לה מתנדב לעשות את אחת ממשימותיה. מועמדים
לא חסר, קצת חנדלך והטיפש התורן רץ כאחוז אמוק.
אחד הטמבלים הקבועים שלה כמובן זה אני. על לגשת לרכב שלה להביא
את הארנק ששכחה אני בכלל לא מדבר אני כבר לא רואה בזה מטרד,
אני מתכוון לחופשה זוגית באילת שקיבלתי מהעבודה ועברה אליה,
כרטיסים לשלמה ארצי ועוד כיד הדמיון הטובה על הקוברה המקומית.
אם כניסתה לטווח הראיה שלי איזשהו סוויצ' במוחי עובר להדממה
כללית של כל מערכות בגוף ומלבד נשימה מואצת לא ניתן למצוא בי
תגובה נוספת.
ברור לי שאני מנוצל על ידה, לה ברור שאני יודע על ניצולי ואת
טכניקות התחמקות שלי בדרך כלל לאחר פעם היא מגלה. ברגע שהיא
נעמדה לידי אני רק יכול לקוות שדרישותיה לא יחרגו מהמותר
בחוק.
כשהטלפון לידי צלצל ומעבר השני של הקו עמליה הודיעה לי
בחגיגיות שאשמור לה מקום לידי בארוחת הצהרים לא נותרה לי ברירה
וביימתי התקף אסטמה חריף כשאני מאשים את המנקה על העלמות המשאף
שלי מהמגירה בשולחני.
ראש הצוות שלי שלח אותי לביתי כשהוא מאחל לי להרגיש טוב, עוד
חצי שעה נסיעה כשהטלסקופ ישמש כעיני הארוכה אני מבטיח שארגיש
מצוין. כדי להרחיק ממני את הדרישה העתידה להגיע מעמליה, לפני
חזרתי הביתה עוד הספקתי לעבור דרך הרופא ולהוציא שלושה ימי
מחלה.

ביום השלישי ל"מחלתי" הבחנתי בתנועה לא שגרתית בבנינים, את
אדון בוקובזה ובלה הזקנה זיהיתי בדירות שונות שבהן לא בקרו
בעבר. מיד הבנתי שהחיבור לעינית בשלושת הימים האחרונים גרם
שהמציאות והדמיון מטשטשים לי ואני מתחיל לאבד קשר עם הסביבה.
אני אתקלח אוכל משהו והכל יסתדר, חשבתי לעצמי. לא הספקתי לעשות
שני צעדים ואזעקת מכוניתי החלה לצווח בקול מחריש אוזניים,
וידאתי במבט זריז דרך החלון שאכן מדובר ברכבי וירדתי לרחוב
להפסיק את המפגע המרעיש.
אני מביט אל הרכב, מתקשה לעכל את המראה שמתגלה בפני,
הבלונדינית עומדת על פגוש הרכב, קופצת כאילו היא נציגת ישראל
לאולימפידה על הטרמפולינה.
"היי, אני עושה מתיחות, אני מצטערת זה הרכב שלך?" צליל ענוג
הגיע לאוזניי.
אני מתחיל להבין שמינון הצצה ביום האחרון כנראה היה מעט מוזגם.
מסתכל לצדדים אם עוד אנשים סביבי שומעים את הצלילים שהפרח
היפהפה הזה מיצר.
"סליחה, הרכב שלך שאלתי" היא חוזרת על עצמה חדלה מקפיצותיה
ומתקרבת אלי.
"חח...ככ...חח...ככ" אני רק מצליח להוציא מגרוני, לא ברור לי
מה הולך כאן.
"לא משנה, טוב שבאת יש לי בעיה לפתוח את דלת הכניסה של הבנין,
אתה בטוח תסתדר, אכפת לך?" היא משלבת את ידה בזרועי וגוררת
אותי לפתח הכניסה.
איך שהדלת נפתחת אני מדליק עבורה את האור,
מר בוקובזה יוצא מפיר המדרגות כמו הודיני בשעתו וחוסם ממני את
האפשרות לצאת לרחוב. מולי ניצבים שכניי מהבנינים שזועקים בתאום
נהדר "מציצן, מניאק, סוטה, אנשים כמוך צרכים להיות בכלא..."
אני מחייך אליהם מקבל אותם באהבה, דבר כזה לא יכול להתרחש
במציאות וברור לי שאני חולם.
ההמון התחיל לסגור עלי וכדי להיות בטוח שאני אכן בחלום, אנשים
מסוימים אולי היו צובטים עצמם אבל לא אני, לקחתי תנופה ובכל
כוחי נגחתי עם ראשי בקיר הקרוב אלי. התמוטטתי מעולף לפניהם.
השכנים מינו בזריזות ועד לברור הענין עם הסוטה, את בני הזוג
בוקובזה, הבלונדינית ובלה הזקנה. הרגשתי במעורפל את מר בוקובזה
נושא אותי על כתפו עד לדירתי, מוריד אותי, מפשפש בכיסיי, פותח
את הדלת וזורק אותי על הספה.
התבוננתי בועד השכונתי בוחן את מאורת הסטיות, הם רק עיקמו את
אפם והסכימו בניהם שאין פלא שאף בחורה לא נכנסת לכאן.
צלצול טלפון קטע את הביקורת הבונה על חוסר הטעם שלי ובוקובזה
צעק עלי "תענה".
"היי, זו אני. אתה בבית? אני חייבת לדבר אתך, אני יכולה לבוא?"
שמעתי את בת השטן עמליה בקולה המתפנק.
"יש לי אורחים ולא נראה לי שאפשר עכשיו" עניתי לה ביובש.
בוקובזה שהשיחה החלה לשעמם אותו חטף ממני את הטלפון והסביר
לעמליה למה עכשיו לא זמן טוב.
אבל לא אחת כמו עמליה תוותר בקלות, הוא הסתובב בדירה, מתווכח
עמה, מביט בין השלבים של התריס לרחוב.
איך אבי תמיד היה אומר, בסערה כל נמל טוב, תפסתי את הטלסקופ
והנחתתי אותו בכל כוחי על קרקפתו של בוקובזה הנדהם. הוא התמוטט
כמו אטריה בסיר מים רותחים.
עמדתי מול שלוש הנשים, הן הסתכלו עלי ואני עליהן, גברת בוקובזה
לא חיכתה הרבה ושחררה בעיטה חדה למבושיי, נפלתי על ברכיי,
לקחתי כמה שאיפות אוויר ונעמדתי שוב.
הבלונדינית ובלה הזקנה התבוננו בגברת בוקובזה ממתינות לתגובה
נוספת ממנה, היא לא אכזבה וניסתה שוב לבעוט אך הפעם הייתי מוכן
וקלטתי את רגלה, סטרתי לה בחוזקה והדפתי אותה לרצפה.
זינקתי לכיוון הדלת, בדרך מפיל את בלה הזקנה שעמדה בדרכי
לרצפה, נעלתי את הדלת מאחוריי מכניס את המפתח לכיס מכנסיי.
מיהרתי למר בוקובזה, קשרתי אותו בעזרת חוט הטלפון, הצמדתי את
ידיו לרגליו וקשרתי הכל יחדיו. הנשים רק הביטו בי המומות.
מצאתי חוט ניילון במטבח, קשרתי גם אותן, מניח אותן לשבת על
הספה.
אם חשבתם שסיימתי עם מר בוקובזה נכונה לכם הפתעה, רצתי בין
חדרי הבית, חוזר נושא בידי מספריים, בקבוק יין ומיכל גדול של
וזלין. גזרתי את אחורי מכנסיו והחדרתי לפי הטבעת שלו את בקבוק
היין המרוח בוזלין. הרחבתי את החור דיו, מרחתי היטב סביב דפנות
הטלסקופ וזלין והחלפתי את בקבוק היין בטלסקופ בישבנו של מר
בוקובזה.
דפקתי את הטלסקופ עוד ועוד פנימה כשהוא מתעורר מפאת הכאב. כדי
להשתיקו סגרתי לו את האף עם יד אחת ובשניה דחפתי חולצה לפיו.
עיניו כמעט קפצו מחוריהם.
במכות קצובות הטלסקופ נעלם בעכוזו השעיר, דם פרץ מהחור
המתהווה. התבוננתי בגברת בוקובזה אך היא רק כיווצה את גבותיה
כאילו אומרת "זה נראה כואב".
דפקתי על קצה הטלסקופ עד שמר בוקובזה התעלף שוב מהכאב.
נעמדתי זועם ומתנשף מודע שמלאכתי עדיין לא הושלמה, גררתי את
הבלונדינית לספה החד מושבית, מניח אותה כך שבטנה מרוחה על
משענת הגב, גזרתי את מכנסיה, מרחתי את אברי בוזלין וחדרתי אליה
בתנועה מהירה.
תוך כדי שאני דופק אותה אני מביט בשתי הנשים הנוספות, גברת
בוקובזה בלעה רוק כשמבט חרמני על פניה, בלה הזקנה הסתובבה
הכינה את ישבנה בתקווה שהיא הבאת בתור.
חשבתי לעצמי "ילא גם לזקנה מגיע להרגיש זין" וברוח פילנתרופית
זו יצאתי מהבלונדינית, הורדתי לזקנה את מכנסיה וחדרתי גם אליה.
לאחר שעה גם את גברת בוקובזה פינקתי בזרעי המלכותי.
ניתחתי את מצבי, ארבעה אנשים נעלמו ובזמן הקרוב יתחילו לחפש
אחריהם. המקום הראשון בו יחפשו תהיה דירתי.
בשעה שתיים לפנות בוקר הכנסתי את מפתחות הרכב לכיסי העמסתי את
גברת בוקובזה על כתפי ובזריזות חציתי את רחוב לדירת
הבוקובזאים, כך העברתי גם את הבלונדינית ובלה הזקנה. רק מר
בוקובזה נשאר בדירה. סברתי לעצמי שבמצבו יעברו מספר ימים עד
שיתאושש ויוכל חזור לביתו כך שהמקום הבטוח ביותר עבורי הוא
לעבור לדירתו עד שיחלוף זעם, אחר כך אוכל לברוח הכי רחוק
שאפשר.
בבקור הצופרים משכו אותי לחלון לראות מספר רכבי משטרה ואמבולנס
מהם זרמו שוטרים שפינו באלונקה את מר בוקובזה היקר. מענין איך
יסביר למכריו את ביקורו אצל הפרקטולוג.
לאור שיתוף הפעולה שחררתי את בלה הזקנה, גברת בוקובזה טענה
שאנחנו במילא בדירתה ומבחינתה קיים שיפור מבעלה אלי, כי אני
לפחות לא מרביץ לה כשאני מזיין אותה.
רק הבלונדינית המשיכה בעקשנותה להתנהג כמו שנוכחתי מטרידה אותה
למרות שבאחת הפעמים שחדרתי אליה היא עצמה עינים, נראה לי שהיא
נהנתה.
יומיים ביליתי בדירת הבוקובזאים, בלילה החלטתי כי הגיע הזמן
לברוח. בלה הזקנה העמידה את רכבי לפני הבנין, גברת בוקובזה
הכינה לנו צידנית עם דברים טובים ועזרה לי להעמיס את
הבלונדינית לתא המטען. התיישבתי במושב ליד בלה הזקנה שאחזה
בהתלהבות את ההגה ושאלה "לאן?".
הנחתי את ראשי בעייפות על משענת המושב הבטתי בה ואמרתי
"ההגה בידים שלך, את תחליטי".




חודש מאוחר יותר אמצעי התקשורת דיווחו על פריצת צוות ימ"מ לבית
במושב טבעונים ליד מצפה רמון. במהלך הפריצה החוטף נהרג ושלושת
החטופות שוחררו בשלום.
היה לי ברור שימי בגן עדן ספורים ובכל רגע עלול ביקורי שם
להסתיים, כשכוחות הימ"מ פרצו חיכיתי להם עם חיוך, ספגתי כל אחד
מכדוריהם בהנאה.
להלויתי הגיעו ממכרי רק שלוש נשים.
שם למעלה מישהו ספר שראה את הבלונדינית מוחה דמעה...

בתוך הערפל
לאט, לאט את נעלמת,
יש מסיבה בתוך ראשי
לאט נגמרת,
השמש שקעה
אבל את דולקת מאירה לי,
את לא כמו כולם
הכי מיוחדת.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
מותר לקלל
בשירים,
קוסאוחתו
השירים,
קוסאמאמו
השירים, על
הזין
השירים


תרומה לבמה




בבמה מאז 30/4/01 7:47
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ארי סאן

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה