|
היי את שם תתעודדי
לאט לאט גם את תצאי
ותפרחי ותאהבי
ותשנאי ותתגברי
היי את שם אל תבכי
שום דבר לא רציני
לאט לאט גם את תביני
גם את עוד תאמיני
אז למה את בוכה?
אז למה את כבויה?
את יכולה לצאת מהבועה
את יכולה לפרוץ את החומה
היי את שם תחייכי
זה יקרה כשלא תחכי
לאט לאט גם את תביני
גם את עוד תאמיני
אז למה את בוכה?
למה את כבויה?
את יכולה לצאת מהבועה
את יכולה לפרוץ את החומה |
|
|
פ פי פיק פיקא
פיקאצ' פיקאצ'ו
מכת ברק!
(מובא לכם
מתלמידי ישיבת
הפוקימון, הרב
צ'רמנדרברג
זצ"ל) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.