|
Well... I love you so much girl
You know that is true
But what can I do girl
To prove it to you
All the things I've done and said
You'll never believe it
Well girl I'm sorry I guess I just missed it |
|
|
מי ייתן
ובגלגול הבא
תיוולד עם מבטא
אנגלו-סקסוני
כבד, וכמה שלא
תדבר אף-אחד לא
יבין אותך וכולם
יצביעו עלייך
ויצחקו ואז
תרגיש רע עם
עצמך ותהפוך
לנזיר בודהיסטי,
רק שבגלל המבטא
שלך לא תוכל
לבטא את המנטרה
שלך כמו שצריך
אז תצטרך לפרוש
מהמנזר וללכת
למנזר שתקנים!
פרובוקטור. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.