|
"אני... אני לא ממש מאמינה באלוהים."
-"כן... בסדר, בסדר. תפסיקי לדבר שטויות, טוב?"
"מה את רוצה??? אחרי זה אתם אומרים שאני לא משתפת אתכם..."
שתיקה.
"ואם אני אגיד לך שאני לסבית?"
-"די! מאיפה השטויות האלה???"
"מה שטויות?! מה אם אני אגיד לך שאני לסבית?"
שתיקה.
"את בטוחה שאי אפשר להפסיק את זה?"
-"כן."
"אולי נשאל את תומר?! לכי תשאלי את תומר!"
-"נו, מה נראה לך? שאני לא יודעת מה אני עושה?!"
שתיקה.
אז לי כבר לא נותר דבר לומר.
לא מרגישה צורך לדבר. לא מרגישה צורך לשתף.
אז זהו, פה זה נגמר ורק נשארת...
שתיקה... |
|
|
ייתכן וזה לא
אתה אלא מישהו
שמנסה להפיל
אותך, אך בכל
זאת: אם עוד פעם
אחת אתה שולח לי
תגובה שכזו, עם
"איום", אני לא
אאיים, אני
אעשה, ואני
מבטיח לך שלא
ישאר כלום ממך,
מהמחשב שלך,
מהאתר שלך
(כביכול) ואם
באמת ארצה, אתה
תרד אל מתחת
לקוו העוני לאחר
שנטפל בך, אני
וכל שאר הקבוצה
בימאיסט במשבר |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.