|
מלאכים
אנו מנסים להיות
לא תמיד מצליחים
אך ברגעי חסד מבליחים
בחשכת חיינו.
המלאכה נעשית קלה יותר
כשמוצאים נפש תואמת
שאת גבולות המלאכיות תוחמת
ומבליטה אישיות קורנת
נפתחים רק לפני
מי שעבר מבחנים קשים
ושבעת מדורי-גיהנום
כדי להיכנס לגן-העדן
שלנו.
שם נאכל תפוח ונשאר מלאכים
בעיניי עצמנו
ושאר העולם מבחוץ
יהיה אובדננו.
(יום ראשון, 3/6/1990, בית פלדמן, תקופת בה"ד 1) |
|
|
למה מלך סיאם?
מה זה סיאם?
איפה זה בכלל?
תסלחו לי על
הבורות אבל אני
מכירה, מה,
אנטאליה? יוון?
קפריסין? עזבו
אתכם שטויות
סיאם! עוד ילד
יחשוב שזה אחד
מהתאומים
הסיאמיים...
טושטוש פונה
לאגודת התרבות
בארץ, אם ישנה
כזו... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.