|
לעיתים נדירות,
בהתפרצויות קטנות של שמחה שקטה
אני חושבת עליך, ועל המילים שלך..
אמון של לב לא נוצר בכדי שיופר
אז אל תגיד לי שאתה מבטיח (שאתה אוהב)
כי פשוט אי אפשר
פשוט אי אפשר...
אם העין אינה עיוורת
והלב אינו אטום
אז הרגש יכול לצאת בטיפות קטנות
היד יכולה לרפא כאב עמום
אל תפחדי להתקרב
הפה לא נועד כדי לנשוך..
והעיניים הן רק ראי של הנפש
לפעמים זולגות מהן דמעות
לפעמים זולגות דמעות...
אז..לעיתים נדירות,
בהתפרצויות קטנות של שמחה שקטה
אני חושבת עליך,
אני אוהבת אותך. |
|
|
בפעם הראשונה זה
פשוט לא השפיע.
חשבתי שאני
צריכה להמשיך.
ניסיתי עוד
ועוד, עד שזה
התחיל לעבוד,
ואז המשכתי עד
שזה נהיה כיף,
ואז המשכתי עד
שהתחלתי להרוויח
כסף, ואז...
רגע אחד!
אף אחד לא אמר
שום דבר על
כסף!
מי כתב את הטקסט
המטופש הזה?? לא
מספיק שאני
מכורה, אני
צריכה גם לעבוד
פה בחינם?!
זה הסלוגן
האחרון שלי,
ותזכרו שאמרתי
את זה! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.