|
סוכריית חשיש ירוקה
תיקח אותי למעלה
שבריר של אושר
ישלה אותי.
הרגשות בתוכי - שם מקומם
רק סוכרייה ירוקה תעלה בי חיוך
סוכרייה ירוקה ואתה.
להבדיל מבך - בסוכרייה לא נגעתי
ואתה עשית אותי מאושרת
לשבריר של אשליה.
|
|
|
"אם אני חושב,
משמע אני
קיים?"
"אני לא חושב"
ענה לי מישהו.
"עזוב אותו"
אמרתי לעצמי,
"מי הוא שידבר,
הוא לא קיים".
אחת ברגע של
הרהור ברומו
(נו, טוב, לא
כ"כ) של עולם. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.