|
יכול להיות שאני זונת חצות.
יש חשד שאני מוכרת את גופי לאנשים
שיחדרו אליו עמוק ויכייסו את נשמתי.
האם אני פרוצה?
אני שואלת...
יש חשד שאני עוברת גבולות אדומים
של הרבה אנשים
פורצת אותם
האם אני נקראת פרוצה
אני שואלת....
התשובה ידועה רק לי
ועליי לחפש אותה בעורקים....
ועליי לחפש אותה בדרכים.....
אך אני גאה
כי אני פורצת
פורצת גבולות
אני פרוצה ! |
|
|
אל:
זה שמאשר את
הסלוגנים.
הנדון:
מחאה!
שלום רב
עם כל הכבוד,
הסלוגנים שלי לא
דביליים, הם
אולי טיפשיים,
חסריי חוש
כיוון, יש יגידו
אפילו חרא של
סלוגנים!
אבל דביליים?
בחייאט!
ובכלל מי אתה
שתלין?
מה יש יותר?
סלוגנים דביליים
?
או סלוגנים
שלי?
ומי אחראי על
הסלוגנים
בדבילים
(לא שלי, אני
בשלי מודה)
חבובניק, זה
אומר דרשייני,
או משהו כזה!
בברכה
לו יהי, חומד
לצאן, לטבח
וביקורת! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.