|
פתאום
כשמישהו נחמד אליך
את נבהלת
ולא מבינה למה
הוא סתם ככה
מתנהג נחמד
פתאום
כשמישהו נחמד אליך
את לא מבינה
ושואלת את עצמך
"למה דווקא אני?"
"מה הוא באמת רוצה?"
אני לא מבין
למה אנשים לא קולטים
שגם אפשר ככה
להיות נחמד
סתם ככה
פתאום |
|
|
אתמול, הסלוגן
שלי הלך לאיבוד
אז חשבתי
וחשבתי- מה
הייתי עושה אם
הייתי סלוגן
אבוד?
אז חיפשתי בין
כל הדפים
הקדמיים בבמה
חדשה...
אבל עדיין לא
מצאתי את הסלוגן
שלי?
אולי מישהו הפך
אותו ללחם?
למה אף אחד לא
סיפר לי שיש גם
דף אחורי?
אחת מבולבלת |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.