|
אם
אני
אפול
האם מישהו ירגיש בחסרוני?
האם מישהו יאמר: חבל
שהיא לא כאן
אם אני אפול,
האם מישהו יזיל דמעה?
או שמי הגשמים יכסו את האדמה
בשמיכה של בדידות.
(הערה: הטקסט מתוך מיצג שהיצגתי במהלך שיעור אמנות בינתחומית.
תודותי לחיים.) |
|
|
I'm a
reasonable man,
get off my
case, get off
my case, get
off my case.
שלמנאסר מצטט את
רדיוהד כי האו
מאמין שזה יביא
לו כבוד בקרב
עמו הסורר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.