|
לפעמים אני לא יודעת איך אני נכנסת לבאלגן הזה....
ואיך אני מוציאה את עצמי משם.
לפעמים איני יודעת איך אני מרגישה או מה אני עושה עם עצמי.
לפעמים הלב מתמוטט כי אינו יכול לסבול יותר.
אינו יכול להרגיש יותר את שונאיו,
אינו יכול להבין יותר את הכאב האישי שלו.
והלב מה הוא עשה?
הוא רק רצה להרגיש טוב יותר.
הוא רק רוצה ששונאיו יהיו אוהביו.
לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.
להרגיש טוב יותר |
|
|
-אבאש'ך
ערומקו!
-לא נכון!
-כן נכון!
-לא נכון!
-כן נכון!
-לא נכון!
-סמוך עלי,
אפרוח, אני יושב
ממש קרוב
לטלויזיה.
אפרוח ורוד
ואמנון ז'קונט,
בעוד דו שיח
מיותר ומשמים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.