|
ואם יכולתי להישאר צמודה
אליך
כמו בתמונה ישנה על הקיר
ולהשתכר מריחך כמו מבקבוק וודקה
זול
אבל הזמן עבר וגורל לי גילה
שלזאת לא נועדתי,
ובליבך אחרת
אך התמונה עדיין על הקיר
והבקבוק בידי |
|
|
הבחור (או שמא
בחורה) הזה
בפינה, מה הקטע
שלו?
הוא שר? הוא
רעב? הוא מפהק?
הוא מוכיח שיש
לו פה גדול? הוא
צועק עלי ומנסה
לגרום לי להרגיש
אשם? הוא בקריז?
יש לו אפצ'י?
משוויץ ברופא
שיניים שלו?
מה?? |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.