|
ביט ביט משתרשרים לקווים
נדלקים וכבים
אפס אחד
ביט ביט נשזרים לחיים
מגיעים והולכים
כן או לא
ביט ביט נפרדים לתאים
נשכחים ונובלים
אפס
לא. |
|
|
למה הסלוגן חייב
להיות מתוחכם?
הא? ואם בא לי
לכתוב סלוגן
מעניין? או
סלוגן יפה? אולי
סלוגן מרגש?
אתם, צריכים לתת
במה לכל התבטאות
שהיא ולאו דווקא
להגביל כותבים
בקרטריונים
מסויימים!
טושטוש בביקורת
נוקבת על
הפרופיל הדרוש
לסלוגן!
תגובת זה שמאשר
את הסלוגנים:
צריכים לא
קיים במילון
שלנו. נעשה מה
שנרצה ונבקש מה
שיבוא לנו.
החיים ביד הזכות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.