|
מה אני עושה כאן
מחפש קצת שקט
שלא נעלם
בורח מהאור
הרחק אל שלכת
של קיץ תם
מנסה למצוא מקום
שנעלם מהחיים, נעלם ממבטים
מנסה ללכת למקום שנעלם מן העולם
שנחבא של הצללים של החיים שלנו
מתוודה אל האמת
בורח, ולא נעלם
חוצב באבן של ליבך
זה כל מה שנשאר שם
מה אני עושה כאן...
מחפשת קצת שקט...
מה אני עושה כאן...
כמו כולם...
נעלם... |
|
|
לאיפה שולחים את
הלחם?
זה שנקלע לדף
הוספת הסלוגנים,
שרץ לקנות לחם
בגזלן-עשרים-וארבע-שעות
כי לא היה לו
בבית, ושבסוף לא
אישרו לו את
הסלוגן בטענה
שהיה ארוך מדי,
שלא היה לו
מאפיין ובכלל
כתב סלוגן ממש
מחורבן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.