"הידעתם?" שאלה המורה, "שערה של בחורה בבוקר יכול לספר הרבה על
הלילה שעברה. כמה שעות ישנה, איכות השינה ואפילו מה עשתה לפני
שהלכה לישון. אם שערה יבש ופרוע סימן שישנה הרבה וטוב, מאחר
וכאשר ישנים טוב נעים הרבה. אם שערה עדיין לח סימן ששינתה לא
ערבה לה. אך אם שערה עתיר בקשרים ניתן לקבוע בודאות שהנערה
שובבה. וזוהי , למעשה, תאורית הקשר." קבעה המורה לביולוגיה. כל
התלמידים הנהנו בהסכמה. האומנם?
"הידעתם?" שאלה המורה, "ביחס לכם אני לא זזה, אך ביחס לכוכבי
הלכת אני בתנועה. ניתן גם להוסיף ששינכם ביחס לשיני מריחות כגן
שושנים. ואם אלברט אינשטיין אמר, הוא ודאי יודע. מכאן אפשר
להגיד, ללא ספקות, שהזין של עומרי גדול ביחס לזין של טל, למרות
שהזין של עומרי הוא רק 12 ס"מ. בזקפה כמובן. וזוהי, למעשה,
תורת היחסות." קבעה המורה לפיזיקה. התלמידים, כאחד קלטו את
החומר. האומנם?
"הידעתם?" שאלה המורה, "פלוס נמשך למינוס. גבר נמשך לאישה
ואישה לגבר. אך לפעמים מין אחד נמשך לאותו מין. בכל מקרה ברור
לחלוטין שכאשר שני בני אנוש , כאשר אין רלוונטיות לדת, גזע
ומין, נמצאים בחדר אחד, החדר מתחמם. ככל שהם בחדר יותר זמן כך
החדר יותר מתחמם. זהו, למעשה, אפקט החממה." קבעה המורה
לביולוגיה. כל הכיתה בלעה בכניעה. האומנם?
"הידעתם?" שאלה המורה, "הבלה בלה של הבלה בלה הוא למעשה בלה.
גם בלה בלה בלה בלה בלה של בלה בלה בלה. אם יש בלה בלה בלה בלה
בלה בלה בלה ולעומת זאת בלה בלה, אז ניתן לומר בדיוק מוחלט
שהבלה בלה בלה בלה או בלה בלה זה בלה. זוהי, למעשה, הבלה בלה."
קבעה המורה לבלה. כל הנוער ינק את הידע ללא שאלות. האומנם? |