[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








טוב, האמת היא שאני לא יודע איך להתחיל...
קוראים לה ג'ין.
כבר שנה וחצי שאנחנו מכירים, מסתובבים קצת אחד מסביב לשני,
מדברים.
כל הזמן לידה מרגיש מתוח, מוזר. מחכה לרמז, לתנועה? לא יודע.

זה קרה היום, היא התיישבה עם חברה לא רחוק ממני, הייתי חייב
לרוץ, קמתי. באמת שהייתי הרוג לחתולין, פתאום ידעתי מה לעשות.
בטירוף של יאוש התפרקתי על הרצפה, באמת שהייתי גמור. היא
התקרבה אלי, שאלה "אתה בסדר?", "אני מת" עניתי . התרוממתי,
שמתי את התיק על הגב.
והלכתי.
באמת שהייתי גמור לחתולין.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
דבר טוב קרה
בהתרסקות המטוס
הרוסי לים
השחור,
לפחות לא יהיה
כאב ראש לחברה
קדישה...
'כן לקבור, לא
לקבור, ליד
הגדר, מתחת
לסדין, ליד עץ'
שקועים בים בלי
הצרות, קבר אחים
בשיתוף
פלנגטונים או
איך שלא קוראים
להם...
רוסים לך ת'זכור
שמות.





פרופ' ירמיהו בן
יהודה, לובובניק
שלא מתבייש!


תרומה לבמה




בבמה מאז 26/2/03 14:26
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ליריקלי וורלוק

© 1998-2026 זכויות שמורות לבמה חדשה