|
ואם
לפתע אדמומיות
הסומק על
לחייך
פשוקות שפתייך
ולשונך
בלי למה
ובלי איך
אביט ישר ישר
בעינייך
ידיי
בתשוקה ילטפו
אז את רגלייך
באהבה
חבקי
בחוזקה חבקי
אז את מותניי
בעינייך
אראה את
ילדיי
קראי בקול את שמי
מהירה היא
נשמתי
זה בזו נביט
ותשאלי "איתך?"
"איתי.." |
|
|
מה שאני הכי
אוהב בבמה חדשה
זה את כל אלה
שאין עליהם טיפה
יצירתיות
וכותבים סלוגנים
תחת השם שלי, מה
אני אגיד לכם,
שלי לא היתה
מוצצת לכם
בחיים, ביד היא
לא היתה מביאה
לכם.
החבר של שלי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.