|
מדוע זכרונות לא יכולים להישכח
גם אם לבנו מאד רוצה בכך
מדוע הכאב ממני לא רוצה לברוח
ואת הבדידות הרחק ממני לשלוח
מדוע רגעים קטנים של עצב מיותר
מזכירים רגעים מכוערים מן העבר
מדוע פתאום כשהדמעה זולגת
כל ההיסטוריה בראש מסתחררת
מדוע בחרתי באלה החיים?
דווקא כשאמרו לי - "לא כדאי לך - עכשיו תחתכי".
אבל עכשיו, כבר מאוחר מידי
הכל כבר נעוץ עמוק בבשר - אולי כבר לא כדאי
אולי זה מפחד, אולי מבלבול
ויש האומרים - שהשמיים הם הגבול.
לאן אני הולכת, לאן ממשיכה
היכן היא סוף הדרך, אותה לא רואה.
מדוע לא שמעתי לאלה האהובים
שרק את הטוב רצו בשבילי??? |
|
|
אמר לנו - שמעו
חבר'ס יש בלאגן,
אני לא מוצא את
ידי ואת רגלי.
אמרנו לו - שמע,
העלנו במשרד
רעיון מצויין.
למה שלא תתארגן
על איזה משהו
במחשבים האלו?
שהכל יהיה מסודר
ומקוטלג.
אמר - וואלה!
הקופירייטר של
אלוהים מספר את
האמת. כמעט.
נראה אם אתם
ילדים תצליחו
לגלות את מה הוא
סילף? |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.