|
אני רואה אותך אבל זה לא מספיק
אני רוצה אותך, זה שוב אותו רגש ותיק
אני שומע פעימות מהירות מהחזה
אני מריח ונושם אותך
יש בך מין קסם כזה
עם מבט תמים, ועינים עמוקות
אני יכול לחבק אותך שעות על גבי שעות
להביט לך בפנים,וללטף את השיער
אני כל כך מתגעגע, ולתמיד זה כבר נישאר
זה רק שם אחד שאני שומע
ורק אדם אחד שאני בו נוגע
לאדם אחד יש לי מקום בלב
כי רק עלייך שחר אני חושב
כי את נותנת לי תחושה
ואני יגיד לך בלי בושה
שכמה זמן שיעבור
להיות יחד תמיד תמיד נחזור
כי אצלי את הכל
החסרונות, היתרונות
מהראש ועד לבהונות |
|
|
אם רבין קיבל
כיכר מה עם לאה?
למה היא לא
קיבלה שום רחוב,
סימטה, שכונה,
משהו...
הכל גזענות, אני
בעד לקרוא לבנק
הזרע על שם לאה
רבין, בכל חדר
בקיר המזרחי
תיהיה תמונה של
לאה, ככה זה גם
יגביר את הילודה
ו... בעצם לא
משנה.
עמוס מהמוסד חשב
שהוא מאוהב בלאה
רבין אבל בסוף
הסתבר לו שזו
לאה לופטין אבל
גם לופטין זה
מספיק מבאס
ומוציא אותו לא
פחות דביל (אולי
יותר, היא עוד
בחיים) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.