|
החיים הם סתם זבל,
בכל פינה שורר אבל.
אין דבר כזה אהבה
כל דבר מוביל רק לאכזבה.
בבכל מקום מצוי טמטום
ובתוך הלב הכל דימום.
הכל זה חרא, אין סיבה לחיות,
אז למה אני עדיין כאן חייה באשליות? |
|
|
לא זיינתי כבר
כבר עשרים שנה,
הפעם האחרונה
שעברתי בכוס של
אישה היה בלידה
שלי, ואדיפוס
כבר מזמן עצבן
אותי ההומו הזה,
אז זה לא נחשב
בספירה.
"קרוסורק", מחפש
סירוגט להתאהב
בה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.