|
זה כבר פעם שלישית שזה קורה
אני מגיע למצב שזה לא יקרה
אני יודע זה בטוח
אני יסבול הפעם
ואם היית יודעת מה קורה
היית אומרת לי טיפש
אני יודעת זה קשה
אבל זה לא יקרה
ואם היית אומרת די
הייתי מפסיק רק שחבל
שלא תגידי עוד מילה
אני לא יודע אם הבנת
מעניין אם שמת כבר לב
אני יודע שזה קצת
זה קצת הרבה, הרבה כואב
ואם היית יודעת מה קורה
היית אומרת לי טיפש
אני יודעת זה קשה
אבל זה לא יקרה
ואם היית אומרת די
הייתי מפסיק רק שחבל
שלא נגיד עוד מילה |
|
|
אני כשרה וחצי,
אדונים נכבדים!
מה אתם חושבים,
שאם אני רוסיה
אז אני אוכלת
צ'יזבורגרים
ביום כיפור?
בחיים לא אכלתי
ביום כיפור שום
דבר חוץ מפיצה
עם פפרוני, אז
נא לכם.
הרוסיה הזועמת
שמשתייכת לסוג
השני |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.