|
ידידי, למה אתה עצוב?
אז היא עזבה אותך
הקרב עוד לא אבוד
ידידי, למה אתה מדוכא?
חשבת שזה, זה
אל תדאג זה שוב יקרה
ככה הם החיים
בים שוחים הרבה דגים
ו
לפעמים, המילים נגמרות מול האדם השבור שיושב מולך. |
|
|
אני אוהב
שוקולד...
במיוחד לבן!
אני אוהב ת'ענק
שפה בזכות
בוסמן,
אני אוהב את קטש
במיוחד עם
פציעה,
ואת זאת השחורה
הבת זונה!
אבל יותר מכל
אני אוהב אותי!
לה לה לה לה לה
לה לה לה לה לה
לה...
פיני גרשון,
מעביר את הזמן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.