|
צעקה מדבריי זאת לא על הצעקה הצפויה
הצעקה לאלוהים לעזרה או הבנה
אלה הצעקה הנמצאת בתוך הלב
שצועקת אל ההגיון והוא ללא הקשב
היא כל הזמן אומרת תגיד, תעשה
אך המילים חנוקות ומהפה שום הגה
וגופי ממשיך להיות ללא מעשה
וכך יום יום היא צועקת ומתחזקת
אך אני איני מקשיב לה
והיא בשלה צועקת וצועקת
לבסוף היא מתייאשת
ואומרת ברוגע ובשלווה
את הפתרון לבעיה:
לאבד את החיים
לחזור לאלוהים
להיות עם בורא העולם
ולסגור הכל ללא פתרונות קלים
וכך לסיים את הבעיות ללא קשיים... |
|
|
איך אני יודע
שאישרו את
הסלוגן שלי?!
מה, יום אחד
בהיר מטלפנים
מהטלויזיה
לראיין אותי על
צאת הסלוגן
החדש, ואז
מטלפנים מהאוסקר
כדי לומר לי
שאני מועמד, ואז
אני מוציא סלוגן
פלטינה וסלוגן
זהב ופורש
לאחוזה ענקית עם
בריכה ולימוזינה
משלי?
או שפשוט אני
צריך לחפש את
הסלוגן? (לומר
את האמת, לדעתי
זו האפשרות
הראשונה...)
- אנרכיסט
באנרכיה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.