|
דברים שלא הספקתי למצות
פרחים שלא הספקתי להריח
כל החברות שהיו לי עוברות לי בראש
ולא מצליח לשכוח,
אולי הייתה איזו תקווה שפסלתי
או אולי זה היה יכול להיות אחרת
אך לעולם לא אדע,
כי החיים הם דרך בלי חזור
ולי לא נשאר אלא
להרהר בעבר. |
|
|
אם אני כותבת
בחמש בבוקר
סלוגנים במחברת
כדי לא לשכוח,
ואח"כ כשאני
מאבדת אותה עושה
רונדלים מסביב
לשכונה וצועקת
עירומה "תהרגו
אותי עכשיו!
תהרגו אותי
עכשיו!"
זה אומר שיש לי
בעיה?
אחת לא
בלונדינית
בשאלות קיומיות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.