|
אדמסו רד מהחלון
מה קרה לך אסמינה?
איזבלם את לא מתביישת?
שלמלכ חמוד
רד מהעמוד
נגב נגב קום!
יש לך יומולדת
הכנתי לך עוגה
צא החוצה
יש לך יומולדת
ותביא לי בלון
תביא לי בלון תביא לי בלון
די, אני לא קיבלתי
ואחד גם לאפתם
ולאובנש
ולטזלו
ולאיילאו
אבל אני רוצה אדום
איזה בלגן בבית
אני אעזור לך לנקות
מה, אין לך אשה?
זה בסדר אסמינה
רוצה משהו לשתות?
איזה שמלה יפה יש לך
אמא קנתה לי
למה אתה שומע רדיו בשבת?
ולמה אתה מכבה אדמסו?
אני שונא אינג'רה
אז מה אתה אוכל?
אני אוכל רק פסטרממיה
שבוע הבא יש לך עוד יומולדת
אני אביא שולחן ומפה
תודה לך חמודה
את יודעת שאני אוהב אותך
סוף סוף ראשון |
|
|
כשאני אצא
מוויאטנם, אני
אקנה מכונית
אדומה ואסע בה
בכל רחבי ארה"ב
עם החברה היפה
שלי והתיק המלא
כסף שיהיה לי
מהעסק של המכירת
שרימפסים שאני
עומד להקים.
מילותיו
האחרונות של
שחקן בסרט
הוליוודי מעצבן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.